Vinter mys...

Sitter i min soffa och kikar runt här på nätet, får lite ideèr till mitt hus. Barnen sover gott, vi har precis ätit mat och fikat med muffins. Jag har verkligen haft en UR USEL natt, Isa vaknade vid elva och ville inte somna om försen kl var över fyra. Det är nog tänderna som spökar, men ändå jag känner mig som en sombie. Jag hoppas att hon kan sova en stund nu så jag får vila. Tess skulle kommit hit med barnen och hållt mig sällskap medans Marcus jobbar men tyvärr har dom åkt på magsjuka. Vi får träffas på tisdag istället.
Ikväll ska vi hem till mamma & pappa, äta räkor & kolla på melodifestivalen. Det är ju bara ett måste, alltid kul å se bidragen. Hoppas på nytt i år & inte bara dom vanliga artisterna, får väl se. Tror även bror och Liam ska dit ikväll, hoppas det alltid kul för Haylie.
Nu ska jag lägga mig en stund...

Vill Även passa på att GRATTA Fidde som fyller idag...ha en toppen dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Nää, Sabina ... Nu är det nog dax för en uppdatering här va... ;-)



Kramizar Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0