Förkyld =/

Sitter i soffan nu & e helt slut...jag är så förkyld och har ont i halsen. LÄNGTAR tills Maccan kommer hem å tar hand om mig =)
Jag har jobbat hela dagen och sen hämtade jag töserna hos svärmor som passade dom en stund TACK!!!
Åkte hem, år kvällsmat och la dom små och sen blev det film för mig...det var otroligt skönt att bara få ligga i soffan och koppla av. Det behövs!!!!
Har haft fullt upp hela helgen....i torsdags var jag på hatten med härliga tjejer!!!Jag hade jätte kul!Måste göras om snart igen =) I fredags jobbade jag hela dagen och i lördags var Tess, Krale och barnen här. Vi bjöd på mat och gav Tess lite paket hon fyller ju hela 26 år nu i veckan. Var ett tag sen vi träffades nu, det hinns tyvärr inte med så ofta som man skulle vilja. Alla har fullt upp med sitt, hus, jobb och barn m.m.
Har tyvärr glömt ta några kort.
Imorgon hoppas vi på bra väder för då ska det målas, det är inte mycket kvar nu och då är det lika bra att bara köra på. Längtar tills vi ska bygga vår altan, sitta ute och mysa på kvällarna.
Jag ska även hitta nåt att köpa till min syster som snart fyller år och köpa inbjudningskort till Haylies kalas...tännk att hon fyller 3 år. Det är helt galet, känns som det var igår jag födde henne.

Nu är jag alldels för trött...god natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Här målas det hela tiden, men bara på insidan och jag får ingen hjälp. Micael håller fast vid att han har ryggskott. Idag blev sovrummet färdigt så nu ska det skruvas möbler. Lite piff och puff från Dreamhome så är det klart...



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

hahah vad rolig han e =) va kul att sovrummet blivit färdigt. Man blir så glad. Man ska trivas i hemmet. Åh jag e så kass på att komma förbi er...tiden räcker inte till. Som tur e så böjar de lugna ner sig på jobb fronten efter nästa vecka =)

Dreamhome är aldrig fel....Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0