Fredag!

vaknade strax innan kl 7 idag, av en över pigg dotter =) tänk om hennes mamma kunde varit lika pigg!!!
Sitter just nu & äter frukost och Maccan är redan ute och målar, varje dag kommer gå till detta nu. Jag längtar som en galning tills det är färdigt. Måste vara ibland det tristaste som finns....MÅLA HUS!!!! men fint blir det ju.
Ska strax fixa mig och barnen, skall åka till BVC nu på morgonen, alltid lika kul å se om Isa har vuxit nåt.
Sen blir det bara att åka hem, laga mat och sen sticka till jobbet...jobbar till 22.
Hade hellre legat i solen hela dagen och badat med töserna.

Igår var vi på ullared, det var väldigt mycket folk men gick bra ändå. Töserna var hur snälla som helst. Fick köpt massa saker. Hittade hur mycket fint som helst, kunde köpt mer men får ju hålla lite i pengarna.
Köpte fina paket till Haylie =) en sitt häst som hon kommer älska och massa pyssel saker, får ju bunkra upp inför vintern. Nej nu får jag skynda mig.
Tar lite kort på fynden senare och lägger in =)
Ha det gott i solen!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0