God morgon...

vilket mys väder vi har idag, jag verkligen älskar regnet. Det är så mysigt att sitta inne en sån dag med levande ljus och bara vara. Inte känna några måsten.
Fast idag ska jag faktiskt passa på att städa i våra gaderober, det har blivït så stökigt nu när man inte har haft tid att vara hemma och städa.
Hjärtat hade storstädad här hemma igår när jag kom hem. Det var ett långt pass på preem men det gick bra och tiden gick fort. Tur att det kommer förbi kunder som gör än på bra humör. Trivs riktigt bra med mitt jobb, jag träffar mycket roliga människor och har toppen arbetskamrater, kan inte bli bättre.
Börjar jobba kl ett idag och innan det ska jag försöka få handlat och bara vara med töserna. Haylie vill INTE att mamma ska gå och jobba, hon vill att jag ska vara hemma =)
Hon har legat ihop kurad hos mig hela natten, har ju åskat som bara den och hon är livrädd för åskan lika rädd som sin mamma....
I morgon är jag iallfall ledig och även på torsdag, ska nog försöka hälsa på Linda och barnen men även Jennifer. Hon har ju varit i turkiet och gottat sig så det var ett tag sen vi sågs.
Ha en skön dag!!!!


Min ena toalett börjar komma iordning....men oj va mycket mer man vill ha!!!


En av mina favorit saker i hemmet...

   
Den här söta skopan & kakfat fick jag av snälla mamma & pappa =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Du ligger före vad det gller piff & puff i hemmet..



Välkommen ner för ett besök =)



Ha en go dag, hälsa gamla Bettan



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Jasså =) men gud va mycket de e å göra, blir tokig hahah!Jag kommer gärna nästa vecka, mindre att göra då. Ska hälsa henne!Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0