Ingen målning =/

jaha då var det regn ute idag, vilket innebär att det inte blir nån målning idag och det är riktigt trist. Vi vill ju så gärna bli färdiga.
Jag ska strax åka hem till mamma en säng med barnen och sen vidare till bäckebol och kanske backaplan, får se vad vi hinner. Maccan ska vara hemma och fixa lite sa han, städa oxå förhoppningsvis.
Jag ska hem till Patricia vid fem tiden, kl sex ska vi möta upp Elin m.m. i kungälv....där blir det mat nån stans och sen utgång. Ska bli sååå kul! Stora problemet e bara vad jag ska ha på mig bara, har inte några skor att ha på mig nu när det regnar. Men som sagt det är väl bara att ta på sig nåt, man får ju lika kul ändå.
Dags att fixa sig så jag hinner med allt som ska göras idag =)
Kanske ses ikväll....ta hand om er!!!


Kommentarer
Postat av: Ánne

ni ligger inte på latsidan direkt. Är det inte målning så är det shopping. Samma som här, målar iof på insidan men shoppar vilt just nu. Är det inte diskmaskiner, frysar eller tvättmaskiner så är det lite finlir på Dreamhome... mm, det plockar på...



Kramizar Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0