Ledig =)

Är ledig i 2 hela dagar nu och börjar inte försen kl 14 på fredag, känns så skönt.
Synd att solen försvann bara =( men men bara det inte regnar. Marcus håller på med målningen av huset, så honom kommer jag inte se mycket av idag. Men lika bra att få det gjort.
Jag ska strax fixa mig och barnen så att vi kan åka och storhandla, även hälsa på mamma och barnen en sväng så att Haylie får leka av sig.
Ska nog hyra en film oxå, det e lika bra om vädret ändå ska vara så här. Hoppas på en lugn kväll och att barnen somnar tidigt, så jag kan få en stund i soffan.
Imorgon blir det mer målning om vädret tillåter, annars blir det nog en tripp till Ullared me mamma. Ska köpa födelsedagspresenter till Haylie och massa annat skoj. Finns ju alltid nåt att köpa =)
Nu få jag ta å lägga min lilla så hon är pigg när vi ska te affären.
Ta hand om er!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0