MÅLAT!!!!!

Idag har vi verkligen målat hela dagen, vi började vis sju tiden i morse och la precis av och klockan är snart halv nio. Hann nästan färdigt med hela huset, bara en pytte bit kvar som Maccan ska ta imorgon innan jag åker till jobbet. Nu är det bara en gång kvar med färgen så är vi helt färdiga och det känns underbart!!!!Ska bli så skönt att slippa å kunna städa upp på tomten, för nu är det sååååå stökigt.
Får väl dra ihop lika många tills nästa gång så det blir färdigt på en dag. Tack Mamma, pappa, Linda, Daniel, Martin, Simone och Johannes för hjälpen!!!
Jag fick oxå målat lite, men fick mest hålla barnen sysselsatta =)
Nu på kvällen kom även Carro, Peter & Nellie och hälsade på...alltid trevligt med besök.
Jag skulle jobbat idag men fick ledigt, var verkligen tvugna att få gjort detta idag, man har ju inte så mycket tid på sig. Ska ju vara klart innan vintern...när målandet är färdigt ska vi börja med altanen, så den finns på plats nästa vår. Tomten ska vi inte fixa försen nästa år, man hinner inte allt tyvärr!!!
Imorgon blir det som sagt jobb för mig, jobbar 12-18 så hela dagen försvinner. Hade gärna gjort nån utflykt med barnen istället.
Nu är jag så trött, ska göra mig iordning för Natten för just nu vill jag bara SOVA!!!!




Nu börjar det äntligen hända något!!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0