Mys väder!!!

Är en riktig mysdag idag...man kan bara unna sig att vara inne. Idag händer det inte så mycket, jag ska jobba hela kvällen på preem. Har blivit väldigt mycket jobb i sommar, vilket är jätte bra.
Har hunnit med lite shopping i veckan oxå men har tyvärr inte hunnit ta bilder. Ska ta mig tid och ta kort på huset och allt nytt. Vi var en sväng på freeport och där fick vi köpt massa fint och presenter till syster.
Igår var vi oxå iväg och handlade....hittar alltid så mycket fint. Skulle åkt med mamma och pappa idag oxå till en jätte stor butik men fick hålla mig hemma med töserna istället.
Imorgon kommer familjen hit och ska fira systers födelsedag..=) alltid kul när dom kommer!!!
Nästa vecka ska vi åka upp till Mariestad och det ska bli sååååå skönt, bara få vara med Maccan och barnen å ta det lungt, bada och förhoppningsvis sola. Ska hinna med en tripp till Liseberg nån dag med och djurparken...får bli i slutet av sommaren d¨å jag jobbar lite mindre.
Nu ska jag ta på mig och barnen för min hund vill ut nu...
Ta hand om er!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Det är att göra hela tiden,du... Inte så man blir arbetslös direkt. Är det inte jobb hemma så är det på "jobbet", eller lite shopping som står på listan..=)

Vart var de ni skulle åkt, den "stora butiken"..?



Ha en go dag.



Anne

Postat av: Sabina

Ja visst är det...helt galet mycket att göra. Inte direkt så man har tråkigt nån dag hahah...!!!Åh nästa vecka jobbar jag nästan inget så SKA jag komma å hälsa på, är såååå nyfieken jhu!!!!Fritsla tyglager lr nåt heter det...=) ha en go kväll!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0