ont!!!

Har ont i mina ben, dom klarar verkligen inte av att stå så många timmar.
Jag måste ta tag i detta och skriva en remiss till Lundbys sjukhus, få en tid för operation.
Var helt slut i går när jag kom hem efter jobbet...tur man har en mysig Maccan hemma som tar hand om mig =)
Snart ska jag åka och lämna barnen hos mamma och pappa, både jag och Maccan jobbar idag. Skulle ha målat huset men vädret ser inte så lovande ut, får ta det i morgon då även min familj ska hjälpa till att måla. Vill få det färdigt NU!!!!!ska faktiskt passa på att storstäda när jag kommer hem...lika bra att fåd et gjort. Jag vet att det är tråkigt på en lördag men jag måste verkligen. Ska även försöka få upp min nya lampa....så fin e den.
Måste bara fixa en kontakt....
Ja ja det är väl bara att starta dagen, ingen ide att dra ut på det =)
Ta hand om er!!!


Dessa fina möbler kommer snart att vara mina =) lääääängtar!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

så himla mycket ni hinner med. vi har nog inte gjort ett enda knop sen jag gick på semester.



Ha de gott i solen.



Anne



Postat av: Sabina

Har eb rastlös kille här hemma =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0