SOL ;)

Idag är det verkligen skönt ute, soligt och varmt. Kan ju faktiskt inte bli bättre, men ändå har jag inte haft ork eller lust att åka till havet idag själv me barnen. Vissa dagar orkar man bara inte, å visst får jag ångest. Vara hemma en sån här dag. Åkte till mamma en sväng och lekte på hennes lekplats. Maccan har målat hela dagen, det går sakta framåt. Kommer nog bli bra när det är färdigt!!!!
Han och Martin ska strax sluta måla för idag, vi ska äta och sen blir havet. Kunde inte hålla mig borta därifrån. Måste fånga lite krabbor och leka i vattnet med barnen...får tänka på dom när orken inte finns. Klart att dom inye ska behöva gå här hemma hela dagen.
Ska nog slå Linda & Daniel en signal och se om dom vill följa med eller om vi bara kan komma och hälsa på en sväng. Dom har ju flyttat precis till ett helt underbart hus...jag förstår verkligen varför dom valde att flytta dit. Huset och tomten är jätte fin!!!Där kommer dom trivas tror jag!
När vi kommer hem ikväll så ska vi fixa lite här hemma...insidan, sånt som jag tycker e extra kul. Sätta upp väggtexter, tavlor m.m.

Imorgon blir det jobb hela dagen för mig, ska visst bli fint väder då med. Jag vet en som kommer känna sig stressad över att inte kunna måla. Men man måste vila oxå =)
På Torsdag är jag ledig, mamma kommer hit och ska hjälpa till med målningen.
På kvällen blir det middag ute & sen Hatten med Patricia, Mia, Elin, Ann-Sofie och Marie (ingen glömd hoppas jag)....ska bli riktigt skoj!
Hoppas att alla följer med och att vädret håller i sig!!!!

Nu ska jag fixa mat, blir lyxmat idag fiskbullar och potatis mmmm iallafall tycker barnen det!!!


Hårt arbetande killar =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0