SOMMAR!!!!

Idag är det verkligen riktig sommar ute, jätte varmt och soligt. Hur skönt som helst.
Vaknade rätt sent i morse, närmare halv nio. Natten har ju varit kass så jag var inte piggare för det.
Åt frukost och sen slog jag broder en signal, fråga om han och Liam ville med till ute badet i kungälv. Vi var där vid elva tiden. Perfekt att vara där med barnen, man har uppsikt hela tiden och barnen älskade det. Vi fikade och gottade oss i solen. Glömde självklart kameran =( Måste åka dit nästa vecka med när jag e ledig, hoppas verkligen på bra väder.
Efter badet åkte vi hem till oss, åt mat och nu är dom i full gång med att måla vårat hus. Det kommer ta hus lång tid som helst, så det är bara att räkna med en jobbig tid framöver. Mycket ensam tid med barnen och v'ldigt lite tid ihop med Maccan. Men det kommer ju bli så fint & tänk vad skönt det kommer vara till hösten/vintern när allt sånt är färdigt och man bara kan slappna av. Nästa sommar kommer bli så bra, då allt är på plats.

Just nu vilar jag inne en stund med datorn i knät. Isa sover och jag njuter för fullt.
Sitter och kollar runt lite på nätet, ska försöka hitta på nåt med barnen. Får bli små turer denna sommaren, Lisebergs, djurparker m.m.
Jobbar så mycket nu så det hinns inte med nåt annat...vi var ju i gränna för nån vecka sen i 3 dagar. Helt underbart skönt var det, åt ute varje dag och bara lekte med barnen.
Nej nu är det dags att titta till Liam och haylie. Dom är där ute och leker i sandlådan och cyklar.
Nu hörde jag precis en arg Maccan och Tyrone, bliningarna e på dom USCH för små kryp säger jag bara. Åh jag ska bo på landet hahaha...
Ha en fortsatt bra dag i solen!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart var detta bra badställe då? Lite nyfiken =)

Postat av: Sabina

ute badet i kungälv...=) det som ligger nere vid älven

Postat av: Anne

Välkommen tebax. Det var på tiden..;-)



Kort är ett måste efter så lång frånvaro.. =)



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Lovar men har så lite tid. Ska försöka när barnen lagt sig ikväll =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0