TrÖtta familjen...

just nu sover alla i min familj även Maccan, han och Haylie somnade på soffan i hop. Det ser riktigt msyigt ut...Isa sover i sin säng och jag hoppas hon fortsätter me de.
Skönt att sitta vi datorn och bara vara. Har jobbat hela dagen, var ett bra pass! Gott att trivas med sitt jobb.
Lite trist att man varit inne hela dagen när det varit så fint väder men men så är det...jag får ta igen min lediga tid till hösten, visst då är det kanske ingen sol & värme men man kan ha det riktigt mysigt ändå =) får vara glad för att jag kan vara hemma med Isa, slippa lämna henne på dagis. Vill vara hemma så länge vi kan me henne. Haylie har ju nästan varit hemma i 3 år. Hon har gått hos dagmamman 15 tim i veckan, men så mycket som hon har varit sjuk så har det knappats varit några 15 tim i veckan. Gott att veta att dom kan vara hemma om man vill!!!

I morgon skall det målas, mamma och Martin kommer hit och hjälper till (om vädret tillåter) jag ska dra me mig barnen till kungälv lr backaplan & köpa mig lite käder, kanske nåt att ta på mig när jag ska till hatten på kvällen. Men hittar jag inget så är inte det hela världen, ska nog lyckas ha kul ändå...=)
Ska bli riktigt kul!!!!

Katta, Fidde och deras pojkar kom och hälsade på en sväng nu på kvällen...alltid trevigt när vänner kommer och hälsar på. Dom åker ju utomlands på måndag, gottegrisar!!!!så fick passa på å träffa dom innan de...
Nu ska jag ta mig en kopp varmt vatten me honung, nya favoriten. Gott med nåt varmt innan man ska sova.
Hoppas på lite sömn i natt, men har inga stora förhoppningar...
God Natt!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0