Tungt!!!!

Ibland känns verkligen livet tungt och trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Just nu är det så, inget jag vill dela med mig om här men riktigt tungt känns det och som att det inte finns nån utväg.
Ja ja...

Har iallfall jobbat en stund idag och sen hämtade jag barnen hos farmor och farfar för att åka till Tess & Krale på kalas och fira Linus som fyllt 3 år. Skönt att komma iväg och prata me goa vänner lite, behövdes idag!!!!!
Dom bjöd på go tårta m.m.
Åkte hem vid fyra tiden och släppte av Anna i ytterby sen åkte vi vidare hem...där jag möttes av ostädat hem en tomt som er ut som jag vet inte vad och av att min söta hund hade gjort sina behov i hela huset. Detta trost att hon varit ute hela dagen, lite smått dålig i magen med andra ord.
Maccan hade målat hela dagen, så ingen mat fanns det heller....åh jag är alldeles för trött för att göra någon. Men barnen måste ju äta så jag har inget val, känner absolut inte för pizza. Blir väl antagligen makaroner och köttbullar, nåt som går snabbt och lätt!!!!!
Maccan jobbar och kommer inte hem försen i natt =( själv ska jag försöka komma i säng tidigt ska upp kvart över fyra i morgon och åka till jobbet och jobba 14,5 timmar....kommer inte vara hemma försen vid halv elva på kvällen. Vilket innebär att jag ej ser mina barn imorgon =( men men en dag går väl bra.
Nej om jag skulle ta och försöka styra upp det här hemma lite...försöka finna motivationen och orken. Den är LÅNGT borta just nu.
Hoppa ni haft en betydligt bättre dag!!!!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att du känner dig så deppig men hoppas att det snart känns bättre annars kan du ju alltid ringa och få pratat ut om du vill. Det var jätte kul som vanligt att träffas och kul för barnen =) får försöka att ses lite oftare =) kram tess

Postat av: Elin

Du gumman de låter som du är på väg mot en liten depression...du måste ta de lungt. Du måste tänka på dej så du orkar med familjen.



kramar till dej!

Postat av: Sabina

Tess: Tack =) ja Haylie saknar sin kompis. Men e ju så när man jobar tyvärr. Men blir bättre till hösten. Var jätte kul att ses idag. Hoppas jag blir på bättre humör i morgon. Kram

Postat av: Sabina

Elin: tack snälla du, får försöka. E mycket nu me hus, barn och jobb. Men även mycket man inte kan styra över. Hoppas du mår bra iallfall...Kram

Postat av: Micka

Låter precis som mig, stressad för allt. Ta det lite lugnt och andas bara, det behöver man. Du kan komma hem till mig en timma och prata av dig och sen bara åka hem igen. Det kan hjälpa en hel del faktiskt =) Kram Micaela

Postat av: Sabina

Ja visst är det jobbigt...!!!Tack=) måste faktiskt komma å kolla på din lägenhet. Å alla dina nya möbler. Ha en bra dag. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0