14/3-10

Barnen somnade tidigt idag men tror inte att Isa kommer sova vidare. Om jag känner min lilla tös så kommer hon vakna snart och sen inte vilja somna om. Det går verkligen inte att lägga henne för tidigt, då kan hela natten vara förstörd. Sitter i soffan & har kollat på The Hills, ett måste varje söndag. Maccan jobbar tills sent =( saknar honom massor idag eller ja det gör jag alltid!!!Jag har jobbat hela dagen så vi har inte träffats nåt, bara några min när han lämnade barnen till mig på Preem...inte kul me sånna dagar men så är det ju för dom flesta, man måste ju jobba Tyvärr =) men de är roligt sen när man kan unna sig massa fina saker.

Igår var vi hemma hos Marcus mamma & pappa....åt chips och annat gott. Stannade där några timmar och åkte sedan hem och kollade på melodifestivalen. Jag tyckte faktiskt att det var många bra låtar & vinnarlåten var jätte bra. Hon var värd det!!
Nu ska jag äta kvällsmat och sen försöka få sova något...håller tummarna för att Isa ska sova.
Är för trött för en vaken natt!Tur jag har mitt hjärta som alltid hjälper mig, han är guld värd!!!!!

God Natt!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0