29/3

Hade en bra dag igår, familjen var här på middag. Firade pappa som hade fyllt 50 år medans dom var på Gran Canaria. Vi hade köpt en GPS till honom, alltid bra att ha! Dom var så bruna, kände sig inte alls blek jämfört med dom =) skulle inte vara fel med en resa till värmen!!!!dom hade även med sig paket hem till oss, kläder & parfym.
På kvällen var jag ute med Haylie och Isa...gungade och gick en sväng med Tassa. Barnen somnade sent, men sov ända tills halv nio i morse. Helt underart att få sova.

I morse åkte jag och Isa hem till Jennifer, åt frukost hos henne. Drog sedan ner till kungälv där vi gick runt och kollade i affärer och tog en fika. Isa fick ett par rosa fina byxor av Jennifer, TACK för det vännen!
Jennifer fick köpt sig så fina skor....jag vill oxå SHOPPA!!!!!Är såååå sugen på att få köpa kläder, skor och tusen andra saker. Orkar inte spara mer till detta hus nu hahah...är absolut inte gjord för att spara. Jag tycker det är sååååå trist!!!!!!
Nu sitter jag här hemma, varvar ner. Har tagit disk, tvätt och bråkat med en envis trotsig Haylie. Dom vet verkligen hur dom ska reta upp än!Trist när hon är på det humöret, men det tillhör väl åldern??!
Snart kommer Maccan hem, ska bli skönt. Har saknat honom denna helgen. Inte träffats så mycket som jag velat. Jag ska åka och jobba sen mellan 19-22:15...alltid bra med extra timmar & pengar.
Känner att jag skulle behöva en hel natts sömn och avkoppling! En fri kväll och natt med hjärtat, det hade varit riktigt skönt.
Nu ska jag fixa fram mat, blir rester ifrån igår hemma gjorda revben med tillbehör GOTT GOTT!!!
Ha en bra dag!!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hälsa de nygifta;-)

Postat av: Sabina

Ska jag göra....=)

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg :D

Postat av: Therese-Smyckestävling pågår!!!

Vilken underbar design=) Allt bra idag?

Postat av: Tobbe

Hej. :)

Allt bra en dag som denna? :)

Postat av: Sabina

Cecilie: Tack =)

Postat av: Sabina

Therese: Tack, det är en kompis som har hjälpt mig med den. Jo allt är bara bra, hoppas din dag har varit toppen.

Postat av: Sabina

Tobbe: Hej...allt är bara bra. själv?


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0