Barnvakt & magsjuka

Liam kom hem till oss vid halv nio igår morse. Vi var ute i 2 timmar och åkte i backen, lekte även på lekplatsen. Helt underbart nu när vädret börjar bli mildare. Efter att vi varit ute gick vi och köpte pizza, barnen bara vräkte i sig. Vi var inne och lekte tills Marcus kom hem, då vi åkte en sväng till ankeborg och lekte. Träffade även Peter, Caroline och Nellie där. Stannade inte så länge för det var riktigt kallt på kvällen. Jag passade på att baka en paj med björnbär,hallon och blåbär. Den blev jätte god!!!Jag älskar verkligen pajer, det är det godaste som finns. Speciellt med vaniljvisp till MUMS!!!! Hade även hyrt en film som vi satt och kollade på. Fram emot kvällen började jag känna mig små kass, inte långt efter det så började både jag och Isa kräkas. Det har inte blivit många timmars sömn i natt. Jag är helt slut. Det är så typiskt att man ska bli sjuk när man ska vara barnvakt. Jag är så trött och strax åker hjärtat till jobbet. Inte roligt alls =( men men sånt är livet. Han kan inte vara hemma mera nu, har redan varit hemma alldeles för mycket denna mån med sjuka barn ocn när jag var på kurs.
Tyrone kommer och hämtar Liam vid fem tiden, då ska jag be honom gå ut me Tassa och sen ska jag slänga mig i sängen & hålla tummarna för att barnen vill de samma.

Nu har vi fått massa fylle till tomten och snart kommer dom dit och börjar med tomt och grund av hus =) känns som det är nära nu. Skönt när man har hjälpsamma människor runt omkring. Får köpa dom nåt fint när detta är klart!!!!

Lägger in bilder i morgon ifrån dom senaste dagarna, det orkar jag tyvärr inte nu.
Ha en fortsatt bra torsdag...nu ska jag pussa lite på min älskling innan lämnar mig och åker till ICA!!!!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0