Ensam kväll i soffan ;)

Ja nu ligger hela familjen och sover & då menar jag även Marcus, kl är just nu åtta =) han var riktigt trött.
Lika bra att han får sova...vet ju själv hur det är när man är så trött.
Jag ska strax lägga mig i soffan och kolla på film "Luftslottet som sprängdes" hade även köpt godis men nu är jag inte sugen längre, sparar det tills en annan dag.
Vi mår bättre här hemma nu...skönt det. Håller tummarna för att det ska förbli så ett tag nu.
I morgon ska jag jobba och även på söndag, har inte tid att vara mer sjuk nu. Måste jobba, så jag kan köpa mig nya kläder. Blir galen snart, måste köpa nya vårkläder. Är så mycket jag måste köpa vet inte vart jag ska börja. Får ta en sak i taget helt enkelt...=) men lite frustrerande är det när man ser så mycket fint som man vill ha men som pengarna inte räcker till. Ska bli sååå skönt när vi inte behöver spara som vi gör nu. Men klart jag är glad över att vi får ett helt nytt hus. Det är en kort tid men man är ju som man e SHOPPING GALEN hahha...
På tal om shopping, fick köpt byxorna jag letat efter till Haylie idag. Jag hoppas verkligen dom passar, köpte storlek 92 för jag har hört att dom är väldigt stora i storlekarna HOPPAS HOPPAS!!!Tycker dom är så tuffa!!!!
Nej nu ska jag se på film...ha en bra kväll!!!!


Harem Byxor ifrån Nova star.....


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0