;)

God morgon!!!
Nu har jag städat hela morgonen men är ändå inte färdig, det tar sån tid när man har två små flickor här hemma som kräver min uppmärksamhet. Nu sover iallfall Isa och Haylie äter mat, så jag passar på att sätta mig här lite och vila. Borde väl egentligen fortsätta städa men jag orka inte. Har tappat lusten för att städa här hemma nu, är väl så för att jag vet att vi snart flyttar & jag längtar så jag blir tokig!!!!!
Marcus jobbar idag så vi är ensamma hemma, myckt trist tyker jag. Hoppas att vi kan hitta på nåt sen när han kommer hem, vill inte sitta här inne hela dagen. Det är jag alldeles för rastlös för.
Kollade precis på lite kläder här på nätet, blir galen för det är såååå mycket som jag vill ha och som jag faktiskt behöver. Man har lixom lagt allt på sina barn och hemmet de senaste åren känns det som, har inget kvar i min gaderob. Får se om pengarna räcker till för att köpa vår/sommarkläder. Det är ju ett måste, kan inte gå runt i tjocka tröjor & byxor i värmen.
Har iallafall fåttt köpt massa sommar kläder till barnen så det är färdigt & Haylie har fått mycket fina vårkläder av mamma och pappa. Vad skulle man göra utan sina föräldrar =)
Dom åkte föresten till Gran Canaria igår, lite smått avis är jag. Vill verkligen också ha värme och sol. Pappa fyller 50 år under tiden dom är bortresta så jag har fått uppdraget att hitta en bra present till honom som han ska få när han kommer hem om 2 veckor.

Nej nu får jag rycka upp mig och ta tag i dagen....=/


Haylie matar fåglarna (sommaren 2009)
Längar till SOMMAREN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Håller med dig, jag hade nog int varit så road av städning om jag var på väg att flytta. Jag packade nog i två månader innan vi flyttade och slängde och slängde och slängde....



Ha en go dag.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

=) vi har 36 flyttlådor hemma & det verkar som vi måste använda alla ändå slänger man MASSOR!!!! Helt otroligt. Ne visst är det så man vill bara få flyttat. Ha en skön dag i solen. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0