Fredag!!!

Wiiii vilken dålig natt vi haft här hemma. Det måste vara Isas tänder eller nåt som gör att hon inte kan sova, gör mig galen iallafall!!!!!Nu sitter vi och äter frukost, fick handlat igår så nu har vi massa gott hemma i kylen =)

I onsdags tidigt på morgonen åkte jag på kurs med Preem, till växsjö. Där hade vi 2 jätte bra dagar.
På Onsdags kvällen bjöd Preem på rock party & god mat. Det blev mycket mat, dricka, skratt & dans. På vårt hotellrum hade dom lagt ett paket till oss med preuker & annat som vi skulle ha på oss. Alla såg verkligen så roliga ut. Jag hade riktigt roligt. Bandet som spelade (Working Under Covers) var skit bra, hur duktiga som helst, ni hittar dom på www.workingundercovers.se
Ett riktigt bra band att ha på sin fest, bröllop eller andra tillställningar. Dom fick verkligen igång alla som var med.
Jag ska lägga ut bilder men hade inte min kamera så jag får fjäska med Camilla eller Sara.

Håret blev jätte bra föresten, hon la i en ljusare nyans i hela håret för att jag ska kunna komma tillbaka om en månad och göra ordentliga slingor. Bättre att det tar längre tid än att håret blir GULT, finns ju inget fulare!!!!
Idag ska vi hem till Katta & Fidde, käka mat och bara umgås. Kanske spela lite spel =)
Får även passa på att hälsa på mamma och pappa som åker utomlands i morgon...AVIS!!!!!!

Fick papper igår ifrån husleverantören, dom kommer börja på grunden om ca 2 veckor, huset kommer den 27/4 och efter den 27/5 kan vi flytta in =) nu börjar det verkligen hända något. Tänk att om ca 2 månader så bor jag inte längre i denna trånga lägenhet JIPPY!!!!!!Ingen är gladare än jag =)
Ne dags att starta dagen kanske...har tusen saker att göra Pust!!!!!Kanske ska börja med att ta på oss.
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

oj vad fort det kommer gå med huset! Vad kul för er, välkomna till Bönnerna :D

Postat av: Sabina

Pernilla: kul att du kikar in här. Ja det ska bli så kul, bli en riktig kärna bonne =). Ha en härlig resa nu & sola lite för mig med. Kram

Postat av: Anne

Vad roligt för er, härligt att det går så fort med bygget.

Var tar de två gamla vägen då?



Ha en go dag. Det tänkte vi ha härpå landet.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Ja det känns så skönt att veta att vi kommer flytta innan sommaren =)dom gamla åkte till Gran Canaria idag och ska vara borta i 2 veckor, vissa har det för bra =). Ha en skön lördag. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0