God morgon!

Sitter och ger Isa gröt. Haylie sitter här brevid mig och läser Rödluvan. Jag har blivit jätte förkyld under natten, undra när alla dessa sjukdomar ska sluta??!!!Är väl så denna årstid när man är inne mycket. Snart är sommaren här och då brukar det bli mycket bättre. Isa sov hela natten, skönt för jag behövde verkligen få sova.
Är lite irriterad idag för att jag inte kommer kunna gå på garageförsäljningen i kungälv idag. Det hade varit kul att gå dit, man kan hitta mycket fint för en billig peng. Jag får hoppas att det kommer nästa år med, känner inte för att släpa med barnen dit när jag är förkyld och orken inte är på topp.
Marcus jobbar idag, stackaren han som var så dålig. Inte magsjuk men jätte förkyld =(
VI kommer inte ses nåt denna helgen, han jobbar till kvart i tre idag, jag börjar kl tre så vi får bara bytas av med barnen på preem sen. Jag slutar 22 och börjar 8 i morgon bitti igen, slutar 3 och då kommer Marcus och lämnar barnen till mig för att sen åka till sitt jobb. Det är inte kul, men men så är det. Ingen ideé att klaga, får vara glad att man har ett jobb.

Idag kommer min syster hem ifrån värmen....=) kul å ses!!!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej...vi har nu med den nya krabaten 4 st. Hahahah de är mycket arbete men vi är mycket intresserade båda två. Annars hade vi nog bara haft 1 st hund oxå. Ni har ju två fina barn som kräver en del tid!

Vi ska hämta henne idag...nervöst... hihih kramar

Postat av: Sabina

Elin: Vad mysigt med så många hundar. Jag hade nog oxå haft fler om det inte var för att barnen som sagt kräver mycket tid & uppmärksamhet. Tassa får tyvärr slåss lite om vår tid.

Lycka till med er nya valp =) Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0