Hej Hopp =)

Mitt internet har inte fungerat nu på 2 dagar, men nu är det äntligen igång igen. Även min telefon har varit konstig, har varit nåt med 3. Alltid så mycket man vill kolla när nätet inte fungerar =)
Igår var jag hemma hela dagen, det var faktiskt skönt. Städade lite och bara mös med Isa, inte ofta man hinner att bara vara med henne. Tycker det känns som jag inte hinner med barnen så mycket som jag skulle vilja, fast antar att alla känner så. Tiden räcker lixom inte till.
Imorse åkte jag hem till Katta, även Camilla kom dit. Vi åt frukost och pratade om allt och inget. Jag hade köpt med mig frallor och Katta pålägg. Hon hade även bakat rulltårta och en supergod kladdkaka. Har faktiskt hållt mig ifrån söt saker riktigt länge nu. Godare att bara äta ibland!!!
Efter jag varit hos Katta åkte jag hem och la Isa i vagnen sen gick vi och hämtade Haylie hos dagmamman. Har varit så skönt väder idag, det känns verkligen att det börjar gå mot vår/sommar!!!Helt underbart, skönt att kunna vara mer ute.
Nu har vi precis kommit hem ifrån Ikea, fick köpt några lampor till Huset, dom hade bra pris på sånna som vi skulle ha. Barnen är trötta och inte på bästa humöret, dags för dom att sova snart. Strax börjar "halv åtta hos mig" och det går inte att missa. Jag hoppas även att bygglov är idag. Man få så många bra ideér när man kollar på det.

I morgon kommer Liam hit tidigt på morgonen. Jag ska passa honom över natten för Tyrone jobbar och det blir för många timmar för Liam att åka med i lastbilen. Vi ska sova hos mina föräldrar, passa på att vara ute och leka mycket. Haylie kommer älska det, nån att leka med hela dagen =)
Nu ska jag ägna tid åt min famlij....ha en bra kväll!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0