Huvudvärk!!!!

Nu är jag trött på att inte känna mig helt 100!!!!Vill bara vara frisk och ha massa energi. Jag har sån grym huvudvärk idag =( skulle åkt till återbruket med Katta idag men kände att kroppen inte orkade med det idag, vi skulle även ut till tomten och kolla placering av hus. Var mycket vatten på tomten idag efter all snö som smält bort, får prata med gubbarna som ska dit i morgon & se vad dom säger. Allt brukar lösa sig till det bästa, ingen ideè att oroa sig i onödan.
Kollade hur mycket skatt jag fick tillbaka förut =) alltid kul när man får pengar tillbaka. Dom skall gå till en nya soffa och två fåtöljer och en fotpall & en besiktningsman.

Ska faktiskt åka hem till Sandra & Matten en stund sen, måste få en ordentlig titt på hennes 2 små pojkar. Har ju bara sett dom snabbt i vagnen. Väntar på att maten ska bli klar så att vi kan åka sen, måste köpa ett paket till dom innan.
Isa sover, ska väcka henne nu så att hon kan sova i bilen sen istället, hon måste även få i sig mat innan vi åker. Marcus och Haylie är i full gång med att packa ner saker i flyttlådorna. Haylie tycker det är så roligt, nu packar hon ner lite saker ifrån sitt rum SÖTNOS!!!!!
Ha en bra dag i regnet....de ska jag ha med min mys familj!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0