Jag Är Trött ;)

Borde som sagt vara förbjudet att behöva gå upp kl sex efter att man varit ute hava natten =) men vad roligt jag hade, var självklart värt denna trötthet.
Hade verkligen fullt upp igår. Åkte hem till Carro på morgonen, där Jennifer fixade mitt hår (tack vännen)...satt & tjötade en stund sen fick jag dra vidare hem för att hämta Maccan. Vi var tvugna att storhandla, var så tomt hemma. Sen var det bara att fixa ordning sig för kvällen. Maccan körde mig till Carro vid halv sex, där även Sofia, Micaela, Jennifer & Jenny var. Nicklas och han kompisar var också med. Vi satt hemma hos dom till nio och sen drog vi till hatten...hade verkligen en jätte bra kväll, alltid lika kul att komma ut.
Träffade många härliga människor!!!!
Martin och Madde kom och hämtade mig och körde hem mig, Tack för det =)
Jag glömde som vanligt av att ta massa kort, men några fick jag tagit iaf...självklart inga på mig själv =)
Nu sitter jag i soffan och är halvt död...barnen leker. Isa börjar bli lite smått uttråkad. Får väl slita mig ifrån datorn och leka med dom. Isa är snart på väg att börja krypa, inte långt kvar nu. Hoppas hon kommer på hur hon ska göra snart!!!!
Jag ska jobba sen 15-22!!!Kommer slänga mig i sängen så fort jag kommer hem. Nej dags att ta tag i dagen, måste ta mig en promenad till affären i regnet med barnen. Orkar inte men måste...glömde köpa potatis igår och det måste jag ha idag TYVÄRR!!!!!!!!


Sofia och Carro


Micaela


;) goa tjejer


På väg till Hatten...Jennifer var snäll & körde =)

Kommentarer
Postat av: Micka

Hahaha vilka sköna bilder! Men vad gör jag på bilden? hahahaha! Bjuder på den =) Tack för igår, hade jätteroligt! Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0