Jippy;)

Idag fick vi vårt efterlängtade bygglov =) ingen är lyckligare än jag just nu. Nu känns det äntligen som att det börjar hända något, vi är ett steg närmare vårt hus. Inflyttning bli nog vecka 22 men får bestämt datum i slutet av nästa vecka UDNERBART. Var och gjorde dom sista ändringarna med huset i morse, känns skönt att få det gjort.
Haylie följde med mamma & barnen till sagostunden, det tyckte hon om. Satt stilla och lyssnade på farbron som läste för dom. Nu har vi precis ätit mat och jag är extremt rastlös, det är så fint väder man har absolut inget att göra!!!!Inte så roligt för Isa att gå ut, sitta i vagnen hela tiden. Längtar tills sommaren är här och hon kan krypa runt i gräset, å man kan bara sitta ut å njuta eller åka & leka på stranden....wiiii vill ha sommar NU!!!!

Igår var vi och hängde upp Haylies nappar i ett "nappträd" efter det fick hon en påse godis och ska senare idag gå & handla nån leksak med mormor. Nu är det absolut slut med denna napp. Vi hade en riktigt jobbig natt, men jag tänker inte ge mig, den ska bort. Hon somnade riktigt bra utan iallafall...och idag har det gått riktigt bra. Hon har knappt frågat efter den. Vi får väl se hur det gå i natt men men det är bara att stå ut. Snart kommer hon glömma den. På kvällen tog vi det lungt, Marcus & haylie var ute i backen och åkte lite medans jag var inne med Isa och mös framför tv:en med lite gott. Jag har fått dille på allt som är salt =)

Nej nu funderar jag på att åka till Kungälv med Haylie, gunga lite kanske vid Ankeborg =)
Ikväll blir det att titta på bygglov, äta räkor och sen en bra film & självklart massa MYS i soffan med Hjärtat mitt.
Ha en underbar dag....Lägger in bilder senare på nappträdet hittar nämligen inte sladden te mobilen =/


Detta fick bli mitt kvällsmys igår =)


Sötisen





Kommentarer
Postat av: Anne

Grattis till er, sk'nt att äntligen ha det på papper. Du har inte en tomt till på lager vi hittar inget hus som faller oss i smaken...;)



Kramizar Anne

Postat av: Micaela

Vad roligt!! Grattis!! Ska bli kul att se erat fina hus sen. Massa grillkvällar hos er sen då =) =) =) Puss & Kram Micaela

Postat av: jenny

Grattis.. äntligen är det klart.. shit va fort ni får erat hus..;) det är en spännande tid ni har framför er kan jag tro.. vi e hack i häl..;) ha de bäst o jätte grattis igen

Postat av: Sabina

Anne: Jag ska kolla med Marcus om nr så kan jag höra av mig. Det kan hända att dom ska släppa några fler tomter =) ne det är svårt att hitta ett gammalt hus som man tycker om och som inte kostar hur mycket som helst. =)

Postat av: Sabina

Micaela: Tack =) det ska bli så kul, äntligen lite mer utrymme å massa nytt att inreda wiiii. Klart att det blir =) när vi fått byggt en altan. Kram

Postat av: Sabina

Jenny: Ja Jenny nu är det äntligen klart, all denna väntan!!!Har gjort oss lite smått stressade & galna =) ja det kommer gå så fort, fattar det inte riktigt!Ja ni står oxå där snart med ert nya FINA hus...får höras nästa vecka så vi kan ses...Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0