Längesen!!!!

Oj nu var det verkligen längsen jag skrev i bloggen. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle lägga ner bloggandet eller inte. Har inte haft lust och tid. Men nu har jag bestämt mig, ska fortsätta.
Så nu blir det inga långa uppehåll i bloggen mer.
Har hänt lite sen jag skrev senast. Bygglovet verkar vara klart denna veckan, förhoppningsvis idag och det ser lovande ut. Isa blir bara större och sitter just nu helt själv, längtar sååå tills hon lär sig krypa.
Har haft fullt upp med att träffa vänner och bara umgåtts med familjen. Hade en jätte bra kväll hemma hos Sofia i helgen, hon bjöd mig, Carro, Jennifer och Micaela på middag. Vi drack och spelade spel, sen gick vi ut. Hade verkligen jätte kul. Måste göras om snart igen, datum är redan inbokat =)

Just nu sover den minsta medans Haylie och Marcus leker inne på hennes rum, med dockor =) inte lätt att vara pappa till 2 töser. Jag ska strax sätta igång & städa, vill ha det gjort så vi kan njuta av ledig tid tillsammans resten av veckan.

Lägger in lite bilder ifrån den senaste tiden...



Dessa fina Hunter stövlarna fick jag hem till Haylie i veckan =)


 Varit hemma hos farfmor & druckit saft


Varit på kalas


Lekt ute i snön med Haylie =)


Myst med denna lilla tjejen!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0