Lite trött...

Dessa nätter har tagit hårt på mig men än så länge har Haylie klarat sig helt utan napp och det går bara bättre & bättre. Vi kommer klara detta galant, med lite tålamod =)
Just nu sitter hela familjen och äter frukost, dags att göra sig i ordning för att åka till backaplan en stund med mormor, hon ska visst köpa sig lite kläder inför resan. Jag blir så avis, vill oxå åka till värmen. Fast jag har mycket annat att se framemot.

Igår hände inte så mycket, jag var och vaxade mina ögonbryn och Haylie var hos mamma så länge med alla barnen. Dom var ute i det fina vädret. Sen åkte jag och barnen till preem & åt korv å glass.
Var sedan inne resten av dagen och lekte, jag var så trött orkade inte vara ute. När Marcus kom hem åkte jag och Haylie till affären och storhandlade massa god mat, sen lagade vi middag och kröp ner i soffan & MÖS!!!!!
Jag gick och la mig innan kl nio och somnade direkt.
Haylies farmor & farfar har skaffat en liten hundvalp, måste åka och hälsa på dom nån dag. Finns ju inget gulligare än små valpar =)




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0