SÅ TRÖTT!!!!

Blir inget långt inlägg, ska strax lägga hoppa i badet med töserna. Har jobbat hela dagen, varit ute med barnen och hunden. Nu är jag jätte trött efter denna helgen som varit fylld jobb och sjuka barn =(...
jag hoppas verkligen barnen somnar TIDIGT ikväll. För jag behöver vila!!!!!Men har inte allt för stor förhoppningar. Hälsade på syster som passade mina barnen sväng förut, även Johannes var där. Haylie tycker nog mycket om honom, pratar om honom hela tiden hahah...
I morgon är Marcus ledig LOVE IT...vi ska på äventyr Jag, Marcus, Katta och barnen.
Hoppas att det har öppet annars får vi hitta på nåt annat...
Ha en bra söndagskväll!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Oj va stavfel det blev...så blir det när man e trött=)

Postat av: Anne

alltid roligt med äventyr, hoppas du får en lugn natt så du är pigg och glad.



Vi fick besök i lördags, din lillebror med son och hans "sambo" med sin dotter.. ;)alltid trevligt att ha dem här.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Anne: Ja visst är det kul att ha nåt å göra =) Jasså dom var på besök, trevligt. Tur dom har varandra. Har svarat dig på facebook...hoppas du såg det. Ha en toppen dag! Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0