Skön Dag...

Katta kom hit i morse vid halv tio, vi tog på oss kläder och gick en sväng med barnen. Gick in på Grossen & köpte frallor och lite gott att ha på. Där inne träffade vi även Matte, Sandra och deras små pojkar. Så små och så söta, helt otroligt vad tiden går fort. Isa kändes jätte stor när man såg dom. Måste komma upp och hälsa på dom snart när man kan ta sig fram hemma hos dom. Är tydligen så mycket snö att man inte kan komma fram till deras hus =( När vi kom hem gjorde vi the och åt våra frallor, hur gott som helst. Hon stannade några timmar och mycket prat blev det. Alltid lika trevligt. Skönt med sällskap när Marcus är och jobbar, som tur e kommer han hem snart. Jag ska hinna göra mat och fixa lite här hemma, känns bra att ha det gjort innan han kommer. Mer tid för familjen. Just nu sitter Haylie och kollar på Shrek och Isa sover i sin bilbarnstol, strax dags att väcka henne.
Har verkligen fullt upp denna veckan & jag älskar det!!! Blir så pigg nu när solen börjat komma fram mer och mer å när snön så sakta börjar försvinna =)
I morgon ska jag till frisören, ska göra ljusa slingor. Vill faktiskt ha en förändring nu, är trött på mitt mörka trista hår. Ska försöka få det ljusare nu till våren & sommaren. Absolut inte blont men ändå så man ser att jag gjort nåt. Får se om jag passar i det, annars är det bara att färga över igen. Ska bli riktigt kul, ser VERKLIGEN fram emot det. På onsdag åker jag på kurs med preem, skall sova där och blir bjudna på mat. Helt underbart att få komma bort, få sova & äta lagad mat MUMS!!!Skulle åkt till stan med Jennifer på torsdag men får ta det nästa vecka tyvärr, hinns inte med.
På fredag blir det nog middag hemma hos Katta & Fidde med Tess, Krale, Camilla & Johan. Alltid lika kul att träffas, även barnen skall vara med. Antar att det kommer bli livat, men men vad gör det???!!!

Nej nu ska jag lagat mat ihop med Haylie, det blir Wok med kyckling och massa grönsaker gott gott. Kanske hälsar på svärföräldrarna sen, Haylie får vänja sig vid hunden nu tills hon ska sova där =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0