Solig Fredag ;)

Natten har varit kass, barnen har sovit dåligt. Jag gick upp vid kvart i fem för att åka och jobba några timmar på preem. Skönt att det är soligt ute idag iallafall, lite vår känslor får man. Det kommer nog att ta tid innan all denna snö smälter bort. Längtar efter att se grönt gräs och gröna träd.
Har varit en sväng på backaplan med familjen nu på förmiddagen, fick köpt mig en tunika att ha på mig när vi ska ut, fick även köpt nya örhängen. Måste även hitta mig ett armband och snygga strumpbyxor & nytt smink. Ska bli riktigt roligt att gå ut allihopa, även killarna ska med =) Haylie ska vara hos farmor och farfar och Isa ska sova hos Moster Siomne, hoppas att hon är snäll mot henne på natten. Inte lätt för henne annars, när man inte har vanan inne med icke sovande barn =)

Vi skulle åkt hem till Tess & Krale idag men dom skulle fixa med bilen, får ta det en annan dag.
Kanske åker hem en sväng till mamma och pappa, Liam kommer ju dit idag och även min bror. Tror att dom skulle äta räkor och kräftor, skickade mess till pappa och frågade om han kunde köpa lite till mig oxå, får väl se om han gjort detta. Det finns ju inget godare än skaldjur MUMS!!!!!

Just nu håller vi på att laga mat, det blir korv & mos med tillbehör idag. Lätt och snabbt!!!!!
Sen ska vi nog ut och åka i backen lite, Haylie älskar ju det så man får passa på medans snön ligger kvar...det har ju verkligen varit en rolig vinter för barnen.

Lägger in lite bilder ( några kort är tagna med min mobil, därför e dom suddiga!


Igår var vi ute hela eftermiddagen


Ute & går med lillasyster


Vi gungade massor


Isa fick sova i vagnen


Här hängde vi napparna i trädet


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0