Toppen Dag!!!

Lämnade Haylie hos dagmamman vid nio i morse, sen åkte jag, Maccan och Katta till Allum. Hittade sååååå mycket fint som jag vill ha. Jag och Katta fick verkligen ångest!!!!Varför kan inte pengarna räcka till ALLT man vill ha???Fick iallfall köpt det jag ville ha allra mest. Tackar världens bästa kille för det!!!!
Det blev ett fat med kupa & en JÄTTE stor lykta....helt otrooooligt stor och fin. Dom hade bara 3 stycken. Ska strax åka och hämta den för den fick inte plats i bilen med alla vagnar. Jag är kär i den, ska ta kort på den när den sitter på väggen i huset så ska ni få se. Fanns mycket mer vi båda ville ha men får vänta tills lönen kommer.
Fick även köpt en fleecejacka på polarn o pyret till Haylie....har velat ha den länge nu och äntligen blev den min =) verkligen haft en hel mysig dag. Nu lagar vi mat och sen bär det av till allum igen för att hämta lyktan =)

Ikväll blir det filmys med Maccan, hoppas barnen vill somna tidigt!!!
Finns inget bättre än ledig tid med hjärtat mitt och shopping =)


Denna fina fleecejacka fick min tös



Denna mössan ska köpas när lönen kommer =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0