Vad händer idag???

Har precis kommit upp ur badet med Isa och nu sitter jag vid köksbordet och håller Haylie och Marcus sällskap som äter mat. Vi har stätat hela morgonen och även packat inför flytten. Ja jag vet det är några månader kvar men lika bra att börja i tid så man slipper stressa, allt ska ju packas bra och diskas och tvättas innan det packas ner. Insåg även att det är mycket skit som skall slängas och sen ska ju lägenheten städads ordentligt. Även huset måste städas rejält innan man kan flytta in. Gillar inte att göra saker i sista sekund, blir bara slarvigt!!!!
Marcus har varit ute och gungat med Haylie, det är så gott väder ute. Nu vill man verkligena att snön ska försvinna så man kan sitta ut hela dagarna.

Igår var vi hemma hos Tess & Krale på kvällen, Tess hade gjort jätte god fruktsallad och vaniljvisp. Barnen lekte för fullt och Haylie älskade Olivers nya rum. Det blev jätte fint, riktigt mysigt. Glömde självklart ta kort, men får göra det nästa gång. Ko llade även på melodifestivalen, vet ej om jag tyckte någon var så bra. Har ju mina favoriter Darin och Timotej lr hur dom stavas =) får väl se vem som vinner.
Nu ska Marcus strax åka till jobbet, så det bli en ensam eftermiddag/kväll med barnen vilket känns urtrist idag!!!!Tiden går så långsamt på söndagar då det aldrig finns nåt att göra. Får glädja mig över att ett nytt avsnitt av The Hills kommer ikväll kl sex. Annars blir det nog bara att sitta inne och slappa =/ inte det bästa jag vet men men. Är så grymt rastlös av mig. Kanske hälsar på mor & far en sväng?!
Ha en fortsatt bra söndag...


Min sötis


Haylie skulle natta Isa, slutade med att båda slocknade =)
(Koret taget för 2 veckor sen, Haylie la märke te Nappen direkt när hon
såg kortet)


Isa fick sitta & leka medans vi städade

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0