VÅR!!!!

Hann inte blogga igår, tiden räckte inte till. Åkte hem till Katta på morgonen och där var även alla mammor och barn. Hon bjöd på frallor m.m. alltid lika gott!!!!Hälsade på "svärföräldrarna" på kvällen.

Idag har det varit så gott ute, riktigt varmt =)
Vi lämnade Haylie vid nio i morse och åkte sedan till backaplan. Fick köpt mig lite inför utgång till Hatten i morgon. Jag köpte även kläder till Isa och en ståbräda till Haylie som hon kan stå på när jag kör vagnen. Fungerade jätte bra!!!Efter detta åkte vi till pizzerian och åt mat, det var hur gott som helst!!!!
Cyklade och hämtade Haylie klockan två...fixade med tvätt och annat här hemma sen åkte vi en sväng till dreamhome, skulle köpa konsoller till mina dörrar som länge letat efter. Dom var tyvärr slut men dom skulle betälla hem, så det är bara att vänta. Behöver ju dom inte just nu men när huset kommer vill jag jhu ha dom =) kommer bli så fint. Vi stannade vid ankeborg och lekte en stund.
Nu sitter jag i soffan, Haylie sover här brevid mig ska strax bära in henne i sängen. Har försökt få Isa att sova men hon vill verkligen INTE som hennes mamma vill =/ hade tänk se en film men icke. Nu springer hon runt i sin gåstol och jag kollar på design Simon & Thomas, så bra!!!!
Ska väl strax göra ett nytt försök å få henne att somna...Marcus jobbar sent. Tänkte jag skulle hålla mig vaken tills han kommer. Vill Pussa på honom lite =)

I morgon ska vi ut till tomten och kika. Måste även handla paket till pappa som kommer hem på lördag. Ska bjuda hela familjen på middag här på söndag. På kvällen blir det Hatten med vännerna. Ska hem till Carro vid sex och sen får vi se vad som händer, hoppas på en lyckad kväll. Får ta det lungt då jag ska jobba dagen efter och upp med ungar tidigt på morgonen =)
Nej nu får jag se till & få lillan i säng...Natti Natti!!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0