Vilken slapp dag!

Ja idag har vi verkligen en slapp där här på stället, har inte gjort många lyft idag. Har precis gått upp ur badet och nu sover Isa medans Haylie och jag ätit lite sen frukost. Just nu tittar Haylie i alla min bakböcker, hon älskar verkligen att baka. Tjatar om det varje dag, så strax ska vi faktiskt baka lite en silviakaka blir det denna gången =) Väntar på att Marcus ska komma hem ifrån jobbet så att vi kan äta middag och sen åka till Tess & Krale. Skönt att komma utanför denna lägenhet. Är så fint väder men ändå inte tillräckligt varmt för att vara ute och leka en längre stund. Haylie behöver få leka av sig oxå, annars blir det ingen rolig kväll med en super pigg tös.

Igår var vi och hälsade på Marcus mamma och pappa, dom har köpt en så underbart söt liten hundvalp, Rock heter han. Han var riktigt go & nästan så man vill stoppa honom i väskan och ta med honom hem. Jag skulle oxå vilja ha en hund till, nu när vi ska flytta till hus och man har en egen tomt. Vet ej om jag får med Marcus på detta bara och det får bli när man inte har så mycket som skall köpas och betalas som det ska just nu. Men en chihuahua till hade varit mysigt.
På kvällen var vi hemma hos min mamma & pappa, dom hade köpt räkor och kräftor. Alltid lika gott & jag kan äta hur mycket som helst. Det finns inte mycket som slår skaldjur!!!!

Pratade precis med Henrik, ska bli så kul med återträffen för alla nior som gick på Ytterbyskolan den 29 maj. Hoppas verkligen att det är många som kommer. Roligt att se hur alla ser ut, vad dom bor, jobbar med och hur många som skaffat barn m.m.  självklart ska det även bli skit kul att få komma ut och festa/dansa med tjejerna oxå, det är ju det bästa av allt!!!!
Nej nu vill min hund komma ut, så jag får passa på medans Isa sover....kan ju inte gå så långt men hon får iaf göra det hon ska. Söta Haylie passar henne, hon är så duktig, stoppar in nappen om hon är ledsen och ser till så hon inte river ner nåt. Hon vet precis vad man får röra och inte =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Härligt med slapp-dagar. Vi flängde hela dagen från halv åtta till halv fyra men nu är det mys i soffan.



Jag hittade en liten tokrolig affär på Rönnäng som har hur mycket kul som helst till min lille valp, oki priser oxå.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Anne: Ja vissa dagar hinner man inte sitta stilla nåt. Och man är helt slut på kvällen. Jasså, vad kul med nya affärer. Är ju så gulligt med kläder på dom små djuren, men självklart även praktiskt. Ha en bra söndag. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0