Är faktiskt sååå trött...

ska snart lägga mig och sova. Det har varit en lång dag. Var på jobbet vid åtta i morse, vi hade inventering idag och vi var klara vid 2 tiden. Åkte hem och gungade med Haylie en stund och sen var det bara att släppa av barnen hos deras snälla farmor för att sedan åka vidare till huset. Vi var tvugna att städa inför golvläggningen. Killarna hade redan lagt golv i köket, kommer bli hur bra som helst. Är faktiskt riktigt nöjd en så länge...städningen tog 2 timmar. Det gick rätt snabbt när man var två och utan barn =)
Efter det åkte vi och köpte pizza & en sallad till mig...hem till Maccans mamma & pappa och där fick jag äntligen sitta en liten stund. Nu är klockan nio och vi har precis kommit hem. Är inte jätte kul med dagar som dessa, tur att barnen har sluppit flänga runt iallfall.
Hjärtat sitter och målar sängbordet som han byggt till Haylie...snart är det färdigt och kommer bli så fint. Han är duktig min Maccan!!!=) Dags att sova snart, har en lång dag i morgon oxå.
Skall hämta våra nya möbler på möbelgrossen och även försöka få klippt Haylie. Det är illa när hon själv tjatar om att håret börjar bli för långt och att hon vill att mamma ska beställa klipptid...hon är så söt!!!!

Glömde kameran hos mamma så jag kan inte lägga upp några nya bilder, får bli i morgon.
Åh nu fick jag ångest, grannen kom precis hem ifrån ett träningspass. Jag måste verkligen få köpt mig ett par ordentliga skor så att jag kan få komma ut och springa, känner att det är dags att börja röra på sig. Inte för att gå ner i vikt utan för att kroppen faktiskt mår bra av det. Ryggen skulle oxå behöva tränas!!!!
Tur att det är så lite man behöver nu då =) blir lite smått galen!!!!Vinna en miljon eller 2 skulle inte vara fel =)
Nej nu säger jag god natt!!!!!




 


Kommentarer
Postat av: Anne

De sägs att springa ska vara den bästa träningen för ryggen faktiskt



Ha en go dag.



Kramizar Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0