God morgon Lördag!

Då var det lördag igen...fast just nu tycker jag att tiden går så långsamt!!!Vill ju bara att det ska bli den 27:e och att vi ska få börja flytta. Ni kommer få stå ut med detta tjat ifrån mig =) skulle köpt gardiner igår med det blev jobb för mig istället, så jag fick skicka iväg Maccan för att köpa gardiner. Han lyckades faktiskt hitta jätte fina, mycket finare än vad jag tänkt köpa =)
Just nu sitter jag på min kökssoffa och håller Haylie sällskap medans hon äter frukost. Den lilla sover och det får hon gärna göra nån timma till så jag hinner vika min tvätt...
Igår blev det ju jobb hela dagen för mig och idag blir det ett kvällspass på preem för min del.
Maccan är och hjälper sin bror att flytta till deras nya hus. Han kommer väl vara borta hela förmiddagen, åkte tidigt i morse. Trist att inte ses på hela dagen. I morgon skall han ut till vårt hus och städa m.m. sen blir det jobb för honom. Jag ska jobba Mån-sön denna veckan, så vi ska vara glada om vi hinner se varann i dörren =( men men sånt är livet. Ska inte klaga, ska vara glad att jag har ett jobb som ger mig lite extra inkomst!
Idag ska Haylie på sitt första riktiga barnkalas, hon ska hem till Cornelia som fyller 3 år...hon har hjälpt till med att slå in hennes paket nu på morgonen.
Nu har hon precis gått ut till barnen på gården och tom cyklar för fullt här ute, skönt för dom nu när vintern är över så dom kan vara ute med utan alla dessa kläder.

Dags att ta hand om tvätt berget och fixa iordning sig kanske....ha en fortsatt fin dag!
Hann inte ta kort på huset så jag får göra det i morgon.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0