Inte mycket...

Här hemma görs det inte mycket idag, tar det bara lugnt. Haylie är ute med barnen på gården och Isa sover, har sovit länge nu. Gott de så jag kunde duscha m.m. i lugn och ro. Ska hålla oss hemma hela förmiddagen, jag ska åka och jobba på preem sen till 22 så jag får passa på att vara hemma och mysa med barnen. Marcus jobbar dagen så vi hinner inte ses idag och inte i morgon heller....TRIST!!!!Saknar honom.
Har jobbat hela denna veckan, men nästa vecka är jag ledig hela veckan. Ska träffa Camilla och Ida hade jag tänk och sen får vi se vad som händer, ska nog försöka få en stund med Jennifer oxå =)
Nu fungerar äntligen min mobil igen, tur att jag slapp köpa en ny för det hade jag verkligen ingen lust med, nu kan jag iallafall nå mina vänner igen =)
På onsdag ska jag ta med barnen å hund och åka upp till Mariestad och stnna där tills söndag. Ska bli skönt att komma iväg, Marcus ska vara hemma. Han ska passa på att packa det sista och röja undan lite, slänga saker på tippen m.m. och SOVA kan jag tänka mig 4 helt ostörda nätter...det är inte helt fel.
Ska passa på att gå på en marknad som en bonde på ön håller i...se om jag kan göra nåt fynd!
Alltid lika skönt att åka upp dit, bara vara i skogen med barnen och äta mammas goda mat =)
Nej nu ska jag börja förbereda maten här hemma...och väcka min lilla tös som sovit i tre timmar nu. Hon har börjar sova riktigt bra på nätterna nu och jag hoppas att det håller i sig. Det gör så mycket när man får sova, man orkar så mycket mer på dagarna.
Ha en fin dag, det ska jag ha...


Kommentarer
Postat av: Anne

Ha det så himla gott hos Bettan och hälsa från mig. Vi tillbringar vår helg på Orust, ska minsann oxå packa ihop våra saker. Det börjar ju dra ihop sig....



Kramizar Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0