Nu åker vi...

om 2 timmar åker vi upp till Mariestad och kommer hem först på söndag kväll. Det är jag och barnen å självklart hunden som åker upp med min mamma och pappa. Ska bli gott att komma iväg och bara vara med barnen.
Marcus får vara hemma själv och fixa inför flytten.
Kommer inte kunna blogga men ska ta bilder som kommer läggas upp när jag kommer hem. Fick beställt 2 klänningar idag ifrån Nelly & jag hoppas verkligen att någon eller båda passar.
Hoppas ni får en bra helg...och att vi får bättre väder!!!=)




Kommentarer
Postat av: Anne

Fastnade du i Mariestad...? ;-)

Postat av: Anne

Glömde säga att du har en award att hämta hos mig... =)



// Kramizar

Postat av: Anonym

Nu dax att berätta lite om nya huset =)

gärna bilder oxå.. hehe

Postat av: Anonym

Bytt blogg..?? =o(

Postat av: Sabina

Nej nu e jag tillbaka....=) huset har tagit all energi!!!Och för att inte tala om småbarn, men nu har jag blogg sug igen...


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0