Inga bilder tyvärr....

har glömt kameran. Juslöt nu sitter jag med Isa i knät i ett regnit staby =( inte alls kul tycker jag. Visst jag älskar hösten men inte när det regnar hela tiden. Vi skulle ha en fixa dag här hemma men det fick vi skjuta upp. Maccan håller just nu på & fixar lite i grunden. Jag och Haylie har haft mys med räkor & kräftor. Hon älskar det!!!Hon har tjatat om det nu i 3 dagar så idag fick vi köpt det, självklart hade vi bröd, romsås och alkoholfri cider till =))
Hade varit mysigare om den lilla Isa hade sovit men men fick göra det bästa av kvällen ändå.
Barnen ska strax sova, inte för att Isa kommer sova något vidare i natt då hon har hela munnen full med blåsor...det är synd om dom små!!!
Hyrde även en film förut som skall kollas på när Maccan är färdig. Kan ju hålla tummarna för att vi kan få sitta ner ihop några minuter ikväll!!!!

Har haft så mycket att göra nu det senaste så jag har inte hunnit springa som jag brukar göra nu på 1,5 vecka. Det känns trist. Hade kommit igång så bra. Men men bara att sätta igång igen. Ingen idè att ha för höga krav, det går inte alltid när man har barn, kille, jobb, hus och vänner. Man ska hinna allt....ibland blir jag galen av all stress.

Har en härlig vecka framför mig iallafall. På Torsdag skall jag följa med Patricia till Camilla då hon ska göra naglar. På fredag är det min tur att göra naglar och på kvällen ska vi på 30 års fest...vilket jag ser framemot!!!Träffa alla härliga människor!!!!Töserna skall sova hos farfmor och farfar...TACK!!!!!Ska bli gott att sova själva, händer inte allt för ofta. Egen tid vad e det????=)

Dags att Natta den minsta...ha en fortsatt skön kväll!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Javisst är dem :-) Har en annan hissgardin i sovrummet som är beige. Riktigt snygg, snyggare än att ha rullgardin ;-) Hoppas allt är bra med dig !

Postat av: Sabina

Jenny: Ja mycket snyggare! Man får inte nog av allt fint som finns. Allt är bra med oss. Längtar efter helg. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0