Slarvat med bloggandet!!!

Nu har jag slarvat med bloggandet...haft fullt upp med annat helt enkelt. Ni som läser får stå ut med lite små uppehåll då och då. Blir så när man jobbar, grejar med hus och tar hand om sina små troll =)
Sitter just nu hos mamma och har ätit en god burgare...ska strax hämta Haylie ifrån dagis. Vi har haft en mysig dag ihop jag Maccan och Isa. Köpt lite saker till Patricias tavla, som jag ska fixa klart denna veckan (så du får den på torsdag Patricia) hoppas du blir nöjd.
Lilla Isa är sjuk...snorig och har hela munnen full med blåsor. Men jag har ingen rätt att klaga, det går över.
Det är en sån liten sak...tänker på min underbara arbetskamrats dotter som är sjuk i cancer just nu 2,5 år gammal. Det är sååå orättvist och ingen ska behöva uppleva nåt så hemskt. Jag hoppas och ber så att lilla Isabel ska bli frisk snart så att hela familjen kan få lugn och ro igen.

Man borde uppskatta livet och det man har mycket oftare!!!!!Ska försöka att inte glömma det.
Ha en bra dag och ta hand om er.
Lägger in lite bilder ikväll.

Kommentarer
Postat av: paula

Visst är livet så orättvist... Det är många som lider med familjen A.

Vilka fina kort.. Hoppas att lilla Isa mår bättre

Måste komma och hälsa på er snart Felicia frågar ofta efter er.. kram kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0