Blogg slarv...

img_0638 (MMS)

Oj vad jag har slarvat med bloggandet denna veckan. Jag har jobbat mycket och haft mycket annat för mig, har helt enkelt inte hunnit:/ är nu inne på min 7:e dag och ska jobba kvällen. Trist att inte få följa med familjen hem till svärföräldrarna och fira farfar som fyller år! Men pengar behövs och då måste man jobba. Har fått köpt ute möbler till töserna, dom älskar dom :) vi fick även köpt en grill, en STOR måste tilläggas. I helgen ska vi köpa möbler till oss, sen är det bara att starta alla härliga grill kvällar. Idag ska vi in och beställa en stor terassmarkis...kommer bli så fint!!!!igår kväll var jag på kinan med Goa tjejerna Marie, Patricia, Jenny och Rebecka. Jag åt oxfilé och pommes, jätte gott och jätte mysigt. Underbara tjejer!!!!nu ligger jag i sängen och skall strax gå upp och äta frukost. Töserna läser bok för mig just nu :)) söta! Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är oxå ute efter ett sånt bord vart har du hittat det??

J

Postat av: Asbjornmari

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0