Fullspäckat..

Försöker just nu få min lilla tös att Sova lite...kollar på film och myser i soffan. Hon slocknar nog snart! Lämnade Haylie på dagis i morse och sen åkte jag till city gross och köpte fika. Kommer ett helt gäng vänner sen med sina barn, lagom tills Haylie kommer hem ifrån dagis. Extra kul att Sofia kommer, vill se hennes gravid mage och höra hur hon mår. Ska bli så kul med en liten bebis! Å hon kommer bli en toppen mamma! Ikväll tänkte jag och barnen åka & hälsa på mamma och pappa. Marcus jobbar hela kvällen, så det e skönt med sällskap! Dags att fixa sig kanske, så jag slipper stressa. Marcus håller på att bygga element skydd...längtar tills jag slipper se dom fula elementen :)) ha en fin dag! Bilder ifrån dagen kommer ikväll.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0