Go kväll!

img_0620 (MMS)

Oj vilken dag det har varit. Vid halv tre tiden kom Sofia, Tess, Linus, oliver, Carro, Jenna, Matilda och Lova hit. Det var full rulle här hemma, barnvagnar åkte hej vilt! Vi fikade och barnen lekte som bara den! Alltid kul att ses! Blev ings bilder tyvärr, hann inte med det. En bild fick jag tagit iallafall dock suddig!!! När alla hade åkt hem, tog jag med flickorna och åkte hem till mamma och pappa som varit på Cran canaria i 2 veckor. Dom var sååå bruna. Blev inte alls avis :) dom hade haft det hur bra som helst. Isa och Haylie fick kläder, godis och leksaker och jag & marcus fick en varsin parfym...jätte snällt! Vi åt Kina mat och kollade på film ifrån resan. Kom precis hem därifrån, barnen somnade fort idag. Hoppas Isa sover vidare, tror tyvärr att hon kommer väckas utav blåsten. Det blåser storm ute och värre ska de ju bli Hmmm hoppas lekplatsen står kvar i morgon :))) god natt vänner nu ska jag faktiskt sova.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0