Goa ledighet!!!

Skrev ett långt inlägg i går men något hände och det försvann. Orkade verkligen inte skriva om det. Har vart på torsö hela helgen, underbart väder, god mat och umgåtts med familj och vänner. Har tyvärr ingen mottagning där uppe så jag har inte kunnat blogga. Har njutit av denna sol varje dag, älskar denna värme!!!! Man blir pigg och glad....är ledig hela denna veckan:) igår storhandlade jag och vi städade, på eftermiddagen kom Simone och johannes hit och grillade. Grillad mat är bara sååå gott, går inte att tröttna på. Marcus hann även snickra lite på våra elementskydd, bild kommer när det e färdigt...just nu ligger jag i soffan med Haylie. Marcus och Isa sover, ska strax ge mig ut på en spring tur. Sen bär det av till stan, skall köpa kläder och massa annat! Ska försöka dra med syster in, får se om hon jobbar idag. Trist att åka in själv, dock det bästa om man vill hitta något på kortast tid då jag vill hem till solen och familjen sen :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0