God morgon...

Sitter i soffan och kollar på spöket Laban med barnen. Det är grått ute idag :/ inte så roligt men det behövs väl för att det ska bli riktigt grönt ute! Ska ta med mig Isa och åka till Jennifer nu på förmiddagen. Haylie får vara hemma så hon orkar åka en sväng till farmor sen och fira henne :) Grattis Anna-Lill på din dag...hoppas den blir fin! Beställde en jätte stor maileg kanin till Haylie igår, den är 115 cm lång. Jag har letat överallt efter denna storleken, har nästan bara hittat den på danska sidor. Klickade hem den ifrån www.systerlycklig.se och jag hoppas den kommer i början av nästa vecka. Skall önska mig massa maileg tillbehör till Haylie när hon fyller år, hon har rätt mycket redan men dom e ju så fina!!!! Dags att hoppa i duschen och börja dagen:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0