Sol sol sol :)

Oj vilken underbar dag jag har haft. I morse kom Carro, Matilda och deras söta töser hem till mig. Vi åt lunch och fikade...barnen lekte för fullt. När dom små sov passade vi på att njuta av solen på altanen. Det har varit så varmt och skönt idag. Jag och Carro satt och drack kaffe å tjötade till kl fyra sen åkte hon hem. Kul att ni kom och höll mig sällskap :) ses gärna snart igen!!! Jag och barnen har fått färg på kinderna idag, måste köpa sol kräm i morgon. Inte bra att bränna sig!!!! Vi var ute någon timma till efter att dom åkt. Blev ett bad för flickorna och även middag. Just nu sitter jag och Haylie i soffan och kollar på finalen av Sveriges mästerkock! Isa sover, e inte helt ok. Jag misstänker att det är tänderna och blåsor i munnen, stackare! Hoppas hon sover gott i natt iallafall...jobbigt när dom inte får sova. I morgon är det Marcus sista arbetsdag, sen går han på 5 dagars ledighet UNDERBART!!!!på fredag morgon åker vi till Mariestad med hela familjen och vänner! Vi ska vara där fre-sön och det ska bli Såååå skönt. Hoppas på sol och värme, kommer äta mycket god mat och antagligen mycket godis :))) men så är det ju också påsk. Nu ska jag sova, är trötter. God natt vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Micka

Låter som ni haft en underbar dag ;) Vi ses i stugan, ska bli så mysigt att komma upp dit igen ;) Kramar!!

Postat av: Sabina

Det hade vi verkligen!!:) det ska bli så skönt, hoppas solen vill vara framme bara! Äta god mat oxå :))) lycka till idag! Krami

Postat av: Anonym

godmorgon:)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0