Sömnig!

Ligger i sängen med mina goingar jämte mig, mysigt som bara den måste jag erkänna. Har haft fullt upp idag ifrån tidig morgon fram tills nu när vi stupade i sängen. Hade det jätte mysigt hos Rebecka, hon bjöd på Såå goda smörgåsar och annat gott. Pratade mycket som vanligt :))) åkte hem vid två tiden. Åt mat och sen åkte vi hem till Camilla och barnen. Töserna lekte för fullt medans jag Camilla och Sofia drack kaffe och tjötade. Var där några timmar sen drog vi vidare hem till syster en sväng, blir finare för varje dag. Dom skall sova där i natt :) nu ska jag sova för i morgon är det 10 timmars jobb som gäller. God natt ni fina!!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Sover du eller jobbar du fortfarande..? eller bloggpause...



ha en go dag...



Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0