Underbar lördag!!!

Har verkligen haft en mysig dag ihop med familjen. I morse tog vi en sväng till Orust/Göksäter, vi kollade runt lite men köpte inget speciellt. Haylie fick lera och ett par tofflor, hittade dock mycket fint men har ingen plats till det tyvärr. Vi tog en fika i solen, har varit så gott väder idag! Sen åkte vi hem till mamma och pappa, kollade på hans nya fyrhjuling son han köpt idag. Han ska ha den i stugan och jag misstänker att vi inte kommer se mycket av honom under påsk :) dom blir verkligen som barn på nytt!!!vi lämnade töserna där en stund & åkte mer till stan för att kolla runt efter Trädgårdsmöbler, hittade jätte fina stolar och ett bord. Marcus ska åka ner och köpa dom i morgon och jag håller tummarna för att dom finns kvar!!! Åh blir så besviken om dom är slut!!!! Vill ju så gärna ha dom :))) nu är det bara terass markisen som skall komma på plats å självklart blommor och lite ljus här och där...sen kan vi mysa många vår/sommar kvällar. Marcus är ute och snickrar på våra elementskydd och jag ska strax sätta mina små troll i badet. Dom är leriga som bara den efter att vi varit ute och planterat blommor...för självklart ska dom också vara med och göra det fint här hemma. Förhoppingsvis somnar dom fort ikväll så jag och hjärtat kan få lite egen tid i soffan med en bra film...hoppas ni får en fin kväll!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0