Underbara helg...

Har haft en mysig helg. Vi har varit lediga ihop och gjort det vi känt för. Älskar det, inte ha några planer bara ta dagen som den kommer. Jag jobbade till 18 i fredags, sen åkte vi hem till Marcus mamma och pappa. Även hans brors familj kom dit. Det var trevligt, ett tag sen vi sågs. I lördags tog vi det lugnt hela förmiddagen, jag fixade med en present till ett par vänner till oss :) åkte sedan och köpte mat på donken, det händer inte allt för ofta. Inte min favorit mat direkt. Tog med maten och åkte hem till Peter och Caroline, töserna lekte för fullt! På kvällen såg vi en film och mös som bara den. Har även hälsat på syster i deras lägenhet, dom renoverar och grejar för fullt...kommer bli sååå fint! Nu ska jag och flickorna faktiskt lägga oss, vi är trötta idag. Ska läsa en bok eller två först. Saknar hjärtat idag! Kom hem så vi kan kramas. God natt ni fina!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0