God morgon:)

Sitter just nu på jobbet och äter frukost, har bakat bullar mm nu. Svårt att hålla sig ifrån allt gott här! Skönt att jobba tidigt idag så jag får komma hem till mina töser sen. Blir en mys söndag med film, synd bara att hjärtat jobbar kvällen! Men imon är det ledighet för oss båda :)underbart!!!!har mycket roligt att se fram emot i veckan....träffa Goa vänner!!!! Skall även försöka få målat mitt skåp som jag fyndade på loppis. Tvättstugan har tagit all vår tid så det har inte hunnits med, jag vill verkligen få det gjort. Skall även lägga upp bilder på tvättstugan så fort den är klar. Det blir sååå fint! Tur jag har en händig kille som kan förverkliga lite av mina drömmar :)) nej dags att återgå till arbetet. Ha en fin söndag...

Kommentarer
Postat av: Anne

Är väldans nyfiken..;-) Hoppas det blir både före- och efterbilder..=)



Kramizar

Postat av: Sabina

Självklart kommer det bilder :) ska bara bli färdiga....tar ju sån tid :/ kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0