Is Tid!!!

Det var riktigt halt och isigt ute i morse, helt galet...det var knappt så att min lilla hund kunde gå där ute. Nu får gärna solen och värmen komma, varför kan inte de inträffa nån månad tidigare??? Hade varit underbart! Vaknade tidigt idag, innan barnen dessutom. Det är skönt att kunna fixa sig i lugn och ro på morgonen. När barnen väl vaknat blev det påklädning och frukost. Marcus jobbar lördagar, så får jag och barnen roa oss själva. Idag blev det en tripp till Lilla Edets antik, även mamma, syster och Johannes åkte med. Isa sov igenom hela besöket, tur var väl de. Hon hade rivit stället...hittade mycket fina möbler, har tyvärr inte plats för dom :( fick iallafall med mig en knippa med massa gamla nyklar som jag hängt här hemma på min hylla. Nu ska jag strax åka till jobbet, känns inte alls lockande idag!!! Vill vara hemma och mysa. Marcus ska ut idag så farmor kommer och passar töserna tills jag slutar. Ska upp och jobba tidigt i morgon med då det blir ingen ledig helg detta men men så e det ibland. Dags att bege sig. Full rulle!!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0